سوءاستفاده تبلیغاتی از یک حادثه طبیعی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1538
نویسنده : آرمان حسيني

در برخی استان های کشور نیز ، تعدادی از گروه های وابسته به جریان اصلاحات و فتنه ، با راه اندازی چند حساب بانکی به بهانه کمک به زلزله زدگان سعی دارند تا نقشی تبلیغاتی را برای انتخابات آینده با سوء استفاده از زلزله اخیر ایفا کنند . . .

از هفته گذشته برخی از شاخه های جریان سبز "فتنه " ، با اعزام شدن به مناطق زلزله زده و تاسیس کمپ در یکی از روستاهای شمال غرب کشور ، در تلاش هستند تا در پوشش فعالیت مدنی و بشردوستانه ، به برخی اقدامات ضد امنیت ملی دست بزنند .

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، طی روزهای گذشته در برخی مناطق زلزله زده استان آذربایجان حدود ۳۰ نفر از فعالان جنبش سبز به بهانه کمک رسانی به زلزله زدگان حضور پیدا کرده اند که در قالب پخش کمک های مردمی که منبع و فرستنده آنها هم به طور کامل مشخص نیست اقدام به تبلیغ علیه نظام و اشاعه تفکرات منفی جریان فتنه در میان مردم آسیب دیده این منطقه می کنند .

شنیده ها حاکی از آن است که در برخی استان های کشور نیز ، تعدادی از گروه های وابسته به جریان اصلاحات و فتنه ، با راه اندازی چند حساب بانکی به بهانه کمک به زلزله زدگان سعی دارند تا نقشی تبلیغاتی را برای انتخابات آینده با سوء استفاده از زلزله اخیر ایفا کنند .

تبلیغ علیه نظام ، نشر تفکرات سران جنبش سبز و عملیات روانی سنگین علیه دولت ، از جمله ماموریت هایی است که نمایندگان جریان موسوم به سبز از اعزام به مناطق زلزله زده در میان مردم برعهده دارند و اخیرا با اضافه شدن تبلیغ برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتی برای نجات کشور از وضعیت فعلی ، نیت اصلی این سفیران به اصطلاح سبز بر ملا شده است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: